tangosailing.nu

niklas@tangosailing.nu __/)_/)____/)/)______/)___/)/)/)_____

• Månadens bloggare i ÖSP

Posted by Niklas på tisdag 25 september 2007

När lokaltidningen ÖSP för ett tag sedan sökte bloggare för att göra en serie under namnet bloggsvepet var jag naturligtvis på hugget och skickade in ett mail för att visa mitt intresse. Ju fler som läser min blogg desto mer motivation får jag att skriva.

Jag blev förståss först ut i serien och just i dag tisdag damp tidningen ner i brevlådorna i östra Södermanland.

Tidningen och bloggsvepet finns naturligtvis på nätet också. Läs mer här om september månads bloggare >>>

…så nu är man kändis…i hela Trosa 😉

2 svar to “• Månadens bloggare i ÖSP”

  1. Grattis! Och fast i blogträsket…

    There’s no turning back!

  2. Patrick said

    Kul! Gratulerar till publiciteten, det är bra för oss alla om fler läser om segling!

Kommentera

 
