tangosailing.nu

niklas@tangosailing.nu __/)_/)____/)/)______/)___/)/)/)_____

• Båt sökes till kappsegling

Posted by Niklas på måndag 14 april 2008

Ja, precis som det står i rubriken. Jag hoppas det finns nån som har en båt att låna/hyra ut till Landsort Race och/eller Gotland runt. Det är nu 21 år sedan jag seglade dessa race senast och det är på tiden att jag gör det igen. Expressen jag har passar inte riktigt för ända målet.
Allt är av intresse. Maila till niklas@tangosailing.nu så får vi se om det går att lösa.
Din båt lär ju få synas en del här på nätet med runt 300 besökare under vissa dagar.
Hittar jag ingen båt så finns det en del gastar bakom denna sida.

Kommentera

 
