tangosailing.nu

niklas@tangosailing.nu __/)_/)____/)/)______/)___/)/)/)_____

• Brorsan seglar Gotland Runt

Posted by Niklas på onsdag 23 april 2008

Min bror Jesper seglar Gotland Runt. Det var 13 år sedan sist. Då med X-95an X-iL, tillsammans med mig och min far seglade han då sitt sjunde Gotland Runt. I år gör han det igen, seglar Gotland Runt på en X-95. Nu kliver han ombord på Claes Falks nyligen inköpta X-95, Index. Claes Falk seglar för Waldemarsviks Segelklubb och har tidigare seglat ett flertal Gotland runt och även Öland Runt.

5 svar to “• Brorsan seglar Gotland Runt”

  1. Jesper said

    Visserligen är mitt nickname” Jepsom, men jag heter Jesper! …inte Jepser… 😉

    //Jesper

  2. Niklas said

    Fixat….

  3. Jonas jonteronte Mansfeld said

    Jaaaasåååå!! Gotland runt…. Det skulle vara ball att få göra om det nån gång..
    kram från Götet

  4. Fast min nya leksak ger en hyfsad adrenalin kick 🙂

  5. Jepsom said

    Hörru Jonteronte… 🙂

    jesperq@bredband.net om du vill berätta om din nya leksak…

    //Bachtan

Kommentera

 
