tangosailing.nu

niklas@tangosailing.nu __/)_/)____/)/)______/)___/)/)/)_____

• Reklam…

Posted by Niklas på fredag 29 maj 2009

Tänkte göra lite reklam för mig själv. Precis som nu under Watski 2star så kommer jag under Gotland Runt att följa tävlingen på nära håll. Då har jag dessutom semester så jag kan sitta vid datorn dygnet runt 😉
Förhoppningsvis får jag då in lite fler direktrapporter från båtar på banan.
Tanken var ju att några båtar skulle förse mig med små rapporter direkt utifrån havet. Till slut blev det bara Index som det kom en och annan rapport från. En av de som jag hade kontakt med lämnade W.O. strax innan start, en anna bröt tidigt, och så är det kanske inte aldeles enkelt att i hård vind, regn och hög sjö knäppa bilder och skriva SMS eller mail när man dessutom bara är två ombord. Lägg den här mailadressen på minnet och bidra med lite info under Gotland Runt: niklas@tangosailing.nu
Det är många på land som följer tävlingarna!

Kommentera

 
