tangosailing.nu

niklas@tangosailing.nu __/)_/)____/)/)______/)___/)/)/)_____

• Dax att börja planera 2010

Posted by Niklas på lördag 10 oktober 2009

Många har inte avslutat årets seglingsäsong ännu. Vissa har nyss sjösatt… Men nu börjar datumen för 2010 års tävlingar dyka upp. Double Handed-seglingen Watski 2Star Baltic startar den 26 maj och anmälan öppnar 2 november. Deltagarantalet är maximerat till 125 båtar. Vinner jag Drömvinsten på Lotto ikväll så anmäler jag mig…
Att Öland Runt ska återuppstå har jag skrivit om tidigare. Nu kan jag även skriva ett datum, 27 juli går starten från Borgholm. Som gammal totalsegrare vore det ju förståss kul att vara med där också, men knappast med min Express. Nån som har en båt, eller gastplats över? Två båtar är för övrigt anmälda redan.
8 maj seglas Lidingö Runt, det är ganska tidigt det. Trosaseglarna har ju knappt lyft på presseningen så dags.

Kommentera

 
