tangosailing.nu

niklas@tangosailing.nu __/)_/)____/)/)______/)___/)/)/)_____

• Skicka bilder till mig

Posted by Niklas på söndag 23 maj 2010

Som ni säkert förstått så kommer jag att bevaka Watski 2star-seglingen dygnet runt så gott det går. Till min hjälp har jag förståss Tävlingens egna uppdateringar av resultat och trackingsida. Jag håller även koll på AIS-kartorna som finns på nätet samt web-cam i Visby. Vädersidor är bra att ha koll på också, och så har jag Sailplanner där jag förutom att se vindarna kan lägga in polardiagram för att se ungefär när vissa båtar når målet. Pappa kommer att vara på plats i Oxelösund under startdagen, och vi båda är säkert där vid målgången.

Jag har även kontakt med ett par båtar som lovat att bidra med info via SMS, MMS och mail, i mån av tid förståss. Men jag vill gärna ha fler båtar som bidrar med lite info. Att skicka ett MMS med en bild från havet tar inte mer än några sekunder.
Om ni vill bidra med info och bilder direkt från havet så lägg mina kontaktuppgifter på minnet. Kolla fliken kontakt uppe i menyraden.

Det är många på land som är intresserade av vad som händer där ute.

Ett svar to “• Skicka bilder till mig”

  1. Passaralla said

    Hej, vi kommer i första hand uppdatera vår egen blogg. Men, du är välkommen att låna bild och text därifrån.
    /Mauritz

Kommentera

 
