tangosailing.nu

niklas@tangosailing.nu __/)_/)____/)/)______/)___/)/)/)_____

• Livesändning från W2B

Posted by Niklas på onsdag 26 maj 2010

Jag nämnde ju lite lätt tidigare att det kunde bli live-video från Watski 2star. Och visst blir det så. Dels kommer starten att visas, och dessutom sitter en kamera på en av deltagarna, X-332:an Blåklucka. Klicka in här för att se live >>>

Första start går 16.00. Jag kommer också att skriva här i samband med starterna. Dels så får jag ju info genom Livesändningen, men också får min far Jim som är på plats. Men jag kanske missar första start då jag fortfarande är på jobbet.

Just nu, 12.25, blåser det 4 meter från 303 grader utanför Oxelösund. Landsort rapporterar 4 meter, 280 grader.

Kommentera

 
